W tym roku postanowiliśmy zorganizować wrześniowe spotkanie u naszej Klubowiczki Marii Żyłki w Rezydencji M na górze Chełm. Po porannej kawie wybraliśmy się na zwiedzanie Cieszyna.

W pierwszej kolejności dotarliśmy na Wzgórze Zamkowe. Zobaczyliśmy Rotundę św. Mikołaja na następnie krętymi, wąskimi schodami weszliśmy na Wieżę Piastowską z której roztaczał się przepiękny widok.

Schodząc ze wzgórza spotkaliśmy przemiłą Panią ubraną w strój ludowy ze Śląska Cieszyńskiego. Trzeba przyznać, że strój robi wrażenie zwłaszcza misternie wykonana biżuteria. Przy okazji dziękujemy za zgodę na wspólne zdjęcie.

Drugim celem do zwiedzania była Cieszyńska Wenecja. To miejsce nas zachwyciło swym urokiem i artystyczną atmosferą. Następnie dotarliśmy do Studni Trzech Braci a później na Rynek, gdzie oglądaliśmy ratusz, słynny hotel pod Jeleniem i Dom Narodowy.

Na wypoczynek wybraliśmy kawiarnię, która została urządzona w byłej, zabytkowej stajni  obok muzeum Ziemi Cieszyńskiej. Pod koniec wycieczki przeszliśmy do Parku Pokoju, by z tego miejsca wyruszyć w drogę powrotną na Górę Chełm, gdzie czekał na nas obiad.

W czasie wolnym spacerowaliśmy po okolicy, odpoczywając i napawając się pięknymi widokami oraz  przepiękną pogodą.  To był piękny dzień spędzony w towarzystwie klubowiczek i ich rodzin. Jeszcze raz Wam dziękuje. Do następnego spotkania.

Zapraszam do oglądnięcia do galerii z naszego spotkania w dniu 16.09.2018r.