1.Od ponad 10 lat prowadzisz warsztat samochodowy. Jakie według Ciebie umiejętności czy predyspozycje powinna posiadać osoba, która chciałaby prowadzić tego typu działalność?
Ciężko jest zacząć od zera na dzisiejszym rynku przy tak dużej konkurencji. Trzeba mieć jednak sporą bazę klientów. Ukończyłam Zarządzanie Firmą na Uniwersytecie Ekonomicznym i przydaje mi się ta teoria w życiu codziennym. Przede wszystkim trzeba być przedsiębiorczym i otwartym na ludzi. Na zaufanie klientów trzeba pracować wiele lat.
2. Jakiego typu usługi wykonywane są w Twoim warsztacie?
Kompleksowe naprawy powypadkowe (lakiernictwo, blacharstwo, mechanika), pomoc drogowa (holowanie, naprawa na drodze), prowadzimy również Agencję Ubezpieczeniową, wykonujemy ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe (firmy, floty aut, domy, mieszkania, podróże).
3. Jaki jest czas oczekiwania na realizację usługi i czy w tym czasie klient otrzyma samochód zastępczy?
Czas oczekiwania na realizację usługi zależy od rozmiaru uszkodzeń. Mała szkoda komunikacyjna jest likwidowana do tygodnia czasu. Dla klientów oferujemy samochody zastępcze.
Rozmowę przeprowadziła Iwona Tyrna-Łojek właścicielka marki "Kultura sukcesu" oraz firmy szkoleniowej AKREO, założycielka Klubu Kobiet Biznesu "Kultura Sukcesu"
Brak komentarzy